emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

NY START!

Kategori: Allmänt

Nu blir det bloggning för hela slanten! Designern på bloggen kommer förmodligen ändras med jämna mellanrum tills jag känner mig riktigt nöjd! Jag ser fram emot att blogga här på blogg.se istället för min tidigare plats. Kika in senare för outfit bilder!
 

Kommentarer

  • Soffan säger:

    Peeeerfa! Då kan jag äntligen kommentera på din blogg ;) pusss

    Svar: haha, ja nu ska allt fungera prima ;) pusssss
    Emma Parmlöv

    2013-08-12 | 20:26:15

Kommentera inlägget här: