emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

BIKER JACKET!

Kategori: Allmänt

Ny fusk skinnjacka från Gina! Som ni säkert förstår så var det denna godbiten som ni såg en sneakpeek på igår. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, hittade den direkt och det fanns endast en kvar. Tänke att jag går runt och kikar lite till först och hänger den kvar så gör den..och mycket riktigt så hängde den och väntade på mig nästan 2h senare. 
 
Fötutom jackan fick jag även med mig en kjol, smycken och två par skor ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: