emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

DANCE YOUR AS OFF!

Kategori: Allmänt

Så länge sedan det var jag dansade på riktigt. Med min fina egengjorda grupp. Så mycket jag saknar att dansa, men slutat har jag absolut inte. Jag har bra ett litet uppehåll då det är så mycket annant jag vill lägga ner tid på. Är så himla taggad på att ställa mig i danssalen och bara sätta på härlig musik och freestyla. Jag är en riktig streetdance tjej. Men jag fixar även att göra dom lite mer kvinnliga movsen ;) ;) ;) 
 

Kommentarer

  • Sanna Johansson Bizzozero säger:

    Svar: Jag tänkte faktiskt köpa den gula tröjan också, hehe :)) den var riktigt nice!

    Svar: Det gör du rätt i :D Riktigt snygg!
    Emma Parmlöv

    2013-12-19 | 21:59:56
    Bloggadress: http://ssannabizzozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: