emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

LEOPARD!

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen ett stort fan av djurmönstrat. ni kan ju tänka er hur glad jag blev när jag hittade dessa träningsbyxorna. Dock var det ca 2 månader sedan men har inte hunnit visa dom :) 
 

Kommentarer

  • coffeeandcupcake.blogg.se säger:

    Sjukt snygga :)

    Svar: Tack :)
    Emma Parmlöv

    2014-01-08 | 16:12:29
    Bloggadress: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
  • Ebba säger:

    Åh, är det de från Gina? Har letat varje gång jag varit på där men de finns ju aldrig i min storlek:( De är grymma ju <3

    Svar: ja det är dom :) Inte? kolla om du kan beställa dom istället :)
    Emma Parmlöv

    2014-01-08 | 18:35:46
    Bloggadress: http://stilfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här: