emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

LEVIS!

Kategori: Allmänt

Tänk om jag kunde skriva att detta va dagens outfit... Men värmen får vi vänta ett bra tag på här i Sverige! Men det var iallafall skönt i Malta. 
Outfit: T-shirt - Vero Moda / Jacka - Jofama / Shorts (DIY) - Levis / Converse 
 

Kommentarer

  • MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen! säger:

    Snyggt!

    Svar: Tack så mycket! :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-12 | 10:59:28
    Bloggadress: http://maddisenj.se
  • kompakt säger:

    Hej, Vi har en daglig julkalender på vår blogg där du ibland kan vinna saker och ibland få fantastiska tips om diverse saker! ta gärna en titt och var med i någon av de kommande luckorna :) kram från kompakt

    Svar: Okej, va kul jag kikar in :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-12 | 13:31:45
    Bloggadress: http://kompakt.nu

Kommentera inlägget här: