emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

DIP-IN REMOVER!

Kategori: Allmänt

Har ni provat denna produkt? Jag fickor den av mamma förra veckan. Jag har inte provat den än men den låter ju hur bra som helst??!

Istället för att knida med en pads och action för att nagellacket ska försvinna så stoppar man bara ner fingret i burken. Fungerar detta så hade det varit perfekt för mig som målar naglarna ofta :)




Kommentarer

  • Becca säger:

    Den är BÄST!

    Svar: Då får jag väl ge den en chans haha ;)
    Emma Parmlöv

    2013-11-20 | 08:50:26
  • Yvonne Johannesson säger:

    Hej Emma det är lovis men den är jätte bra vi har en sån den är super

    2013-11-29 | 14:42:31

Kommentera inlägget här: