emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

HÖST NAGLAR!

Kategori: Allmänt

Har ni några tips på snygga höst naglar? Jag älskar detta vinröda/plommon färgade nagellacket som nästan ser svart ut. Jag har kikat in ett super snyggt matt grönt lack som jag är sugen på. Vilken färg målar ni era naglar helst nu i höst? 
 

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Hej, jag är ute efter ett plommon-svart lack, vad har du för märke på ditt??

    Svar: Mitt är från essie :) Tycker deras lack är så himla bra :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-06 | 15:04:48

Kommentera inlägget här: