emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

LATHER HARNESS!

Kategori: Allmänt

Jag ska verkligen klicka hem denna godbit när den kommit in igen, om den gör det. Just nu är den slut såld. Så snyggt över stickade tröjor och tshirt. Eller vad tycker ni finisar?
 

Kommentarer

  • Sofia - Lever drömmen i LA säger:

    sällan kommer tyvärr inte saker in i lager igen då det är väldigt svårt att köpa in nytt, hon köper oftast bara in ett visst antal :(

    Svar: Så tråkigt :( aja så är det ibland :)
    Emma Parmlöv

    2013-11-07 | 15:42:48
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: