emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

PONYTAIL!

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen ett fan av den höga hästsvansen. Gärna denna varianten jag kör på idag. Hög och hyffsat stram svans. För att göra det något roligare så vira jag en slinga runt tofsen så den inte syns.
 
Tips: Ta en slinga under svansen och tvinna ordentligt, ta sedan en kam och tupera den lilla tvinnade sektionen för att sedan vira runt tofsen och fäst med en hårnål (tuperingen gör en ofixare känsla).
 
 
 

Kommentarer

  • Tove säger:

    Oj vad rödhårig du blivit! Fett ballt :D

    Svar: Ja jag vet, blev inte som jag hade tänkt mig. Ska färga om det imorgon ;)
    Emma Parmlöv

    2013-11-04 | 17:02:46

Kommentera inlägget här: