emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

7DAGAR!

Kategori: Allmänt

Idag och varananvecka framöver kommer ni kunna hitta mig i Halmstads tidning 7dagar! Jag kom precis på att jag inte har berättat om mitt lilla projekt ännu, jag vet att jag kan vara lite hemlighetsfull när det kommer till liknde grejor. Tror inte ens mina vänner vet det ännu, ops haha. 
 
Men jag har numera ett samarbete med Halmstads tidning 7dagar. Där kommer jag skriva om mode, trender och olika tips. Jag skriver om det jag tycker är snyggt men det kan också vara olika trender. Självklart så är det jag skriver inte "rätt" utan det är min egen åsikt. Alla får vi tycka olika. Så nu får alla med mode intresse börja läsa 7dagar, mitt mål med samarbetet är att få insperera andra :) 
 
Och med det sagt säger jag godmorgon ;) 
 
 
 

Kommentarer

  • Becca säger:

    DU ÄR GRYM! <3

    Svar: Tack sötnos! :* Då är vi två :)
    Emma Parmlöv

    2013-10-30 | 10:13:47
  • Ulrika säger:

    Kul!! ska blir så roligt att följa dej på din resa och få lite tips!! Stort Grattis!

    Svar: Nämen tack fina du :) Ja det ska bli kul dethär :D
    Emma Parmlöv

    2013-10-30 | 10:23:29

Kommentera inlägget här: