emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

ANY FAVORITE?

Kategori: Allmänt

Här nedan ser ni några av mina senaste outfits. Har ni någon favorit? Vanligtvis brukar jag inte göra dessa inlägg men det kanske är något som jag ska börja med? Eller vad tycker ni, får se hur det blir med den saken. Jag vet att det redan är vanligt bland mode bloggare att gör på det viset. Som ni säkert redan vet så gillar jag att göra saker och ting på mitt eget sätt :) 
Den är looken är en av mina favoriter, av dom outfiterna jag har på bild iallafall. haha! 
 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Hej!
    Nu har jag startat igång en "Veckans blogg-tävling" på min blogg. Det är väldigt enkla regler och hade varit jätteroligt om just du anmälde dig, kram!

    http://ztyle.devote.se/blogs/27151535/ny-omgaang-av-veckans-blogg--vinnare.htm#WriteCommen

    Svar: Okej kikar in :)
    Emma Parmlöv

    2013-10-01 | 21:39:05
    Bloggadress: http://ztyle.devote.se/
  • Ewa säger:

    Alla är snygga! Men leopardjackan är definitivt en tiopoängare! ;) Kika också gärna in på min blogg snygging!

    Svar: Tack, ja den är oslagbar ;) Det ska jag absolut göra :)
    Emma Parmlöv

    2013-10-01 | 22:22:04
    Bloggadress: http://hermess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: