emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

MONKI!

Kategori: Allmänt

Herregud vilket kap jag gjorde igår! Sprang inom monki och hittade två plagg för 50 och 75%. 125kr fick jag betala framme i kassan, kan det bli bättre...knappast! :) 
 
Hahah expiditen på monki var för söt, när jag la upp den gröna toppen och närbyxorna så såg hon väldigt förvånad ut och sa:
- ja det var vågat. 
Jag svarade:
- Vadå?
Hon fortsatte:
- Andra brukar ha lite längre överdelar till.
hahah jag bara dog av flabb, hon trodde verkligen att jag skulle ha nät byxor och en kort topp ihop, haha! Hur jag hade tänkt styla mina två lite halv udda plagg får ni se i veckan :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: