emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

RÖTT & ROSA!

Kategori: Allmänt

Det snackas så mycker om att rött och rosa inte går att ha ihop, att det skär sig. Men jag håller verkligen inte med! Rosa är trotts allt bara en ljusare färg av rött och jag tycker att det blir en himla fin kombination. Dock så är jag inte speciellt mycket för rosa över lag, men i kompination med rött så kanske jag ändrar mig. 
 
Det är säkert jätte många av er som inte håller med mig om detta, men jag tycker det är hur ballt som helst :D
 
 
 

Kommentarer

  • julia säger:

    det är riktigt snyggt faktis, tror dock inte ja skulle vara sån färgklick dock, töntig och tråkig som man är känner man sig bekvämast i stilrent :o

    Svar: ja visst är det :D och att vara bekväm är det viktigaste! Annars blir inte du dig själv :) Du behöver inte heller köra fullt ut som på bilderna, det räcker att du satsar på detaljer istället. Måla naglarna i rosa och bär rött läppstift (eller tvärt om) eller strunta i läpparna och bär en röd clutch, armband eller skor. :D Något jag tycker är väldigt fräckt är att måla alla naglar förutom ringfingernageln rosa, sen målar du i rött lack på det två resterande :)
    Emma Parmlöv

    2013-10-14 | 17:14:07
    Bloggadress: http://byjullia.blogg.se
  • linah brown säger:

    de va fint där i ditt collage:D
    men när jag själv har det så tycker jag de blir ganska fult :P

    Svar: Tack! Jag tror att det är vad man trivs i, trivs man inte i den färg kombinationen så är det bättre att låta bli :) Det finns inget värre än att känna sig obekväm med det man har på dig :)
    Emma Parmlöv

    2013-10-14 | 18:36:50
    Bloggadress: http://broownskin.blogg.se/
  • Matilda säger:

    Jag tycker det är ursnyggt, bara det inte blir för mycket och för skrikigt :) Fin blogg!

    Svar: Visst är det! Nä så är det ju med allt, lagom är alltid bäst! ;)
    Emma Parmlöv

    2013-10-14 | 18:45:10
    Bloggadress: http://mahtildas.blogg.se

Kommentera inlägget här: