emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

HEMMA SPA!

Kategori: Allmänt

Söndagar är parfekta ta-hand-om-sig-själv dagar, oftast så ligger man bara hemma och gör inget speciellt. Så varför inte passa på att ta hand om sig själv lite extra. Man behöver inte krångla till det. Jag började med att skrubbade ansiktet och la sedan en ansiktsmask och i håret slängde jag i en hårinpackning. Ja och nu sitter jag här och väntar tills jag ska skölja bort kletet som har börjat stelna i ansiktet. :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: