emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

NEW IN - STICKAT!

Kategori: Allmänt

Här är bättre bilder på den stickade tröjan jag fick hem idag. Ni känner kanske igen den? Jag skrev ett inlägg om just denna tröja för någon vecka sedan. Visst är jag alltid lite nervös att det inte ska passa eller se ut så som jag hade tänkt mig, med den här gången blev det full pott! Glädje! 
 
 
 

Kommentarer

  • Maja säger:

    så snygg!!

    Svar: Tack! Ja jag är jätte nöjd! :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-27 | 18:11:03
    Bloggadress: http://majafors.devote.se
  • sanna hyvärinen säger:

    Jag har super problem att välja vilken vinter jacka jag ska köpa, kan du hjälpa mig? Har tre stycken jag velar emellan! http://fashionjoint.se/2013/september/vilken-ska-jag-valja.html#comment
    Vad ska du ha för vinterjacka Emma?

    / WWW.FASHIONJOINT.SE

    Svar: Jadu det där med vinterjackor är alltid lika svårt. Men jag tycker att den du hade på första bilden var riktigt snygg! Annorlunda, jag har faktiskt inte en aning ännu. Men förra vintern hade jag min svarta korta fusk pälsjacka och tänker köra på den även i år. Vad jag vet än så länge :) Lycka till i ditt letande!
    Emma Parmlöv

    2013-09-28 | 16:20:12
    Bloggadress: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: