emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

DAGS ATT STIGA UPP!

Kategori: Allmänt

Klockan ringde för en stund sedan och det är dags att gå upp, har lite jobb hemifrån som måste fixas nu under förmiddagen. Så det var bara att dra sig upp ur den varama sköna sängen (den var extra skön idag och ögonen var extra trötta) och jobba på. 
 
Hittade tre bilder som är tagna för nästan exakt ett år sedan. Bilderna har absolut ingen koppling tilll texten ovan men i brist på annat så fick dom duga ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: