emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

TRAKTORSULA - NEW IN!

Kategori: Allmänt

Dessa underbara boots (nästen stövletter) med en rejäl traktorsula fanns i paketet jag fick hem. Dock tog det ett tag att få hem dom då jag beställde dom precis innan alla röda dagar började trilla in, vilket resulerade att jag fick vänta några dagar extra. Men nu är dom ÄNTLIGEN här! 
 

Kommentarer

  • Hemma Hos Felicia säger:

    Gud vad snygga!! :)

    Svar: Tack fina du :)
    Emma Parmlöv

    2014-01-02 | 14:36:02
    Bloggadress: http://feliciahblogg.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej, vart är dina skor köpta? :)

    2016-04-27 | 22:28:05

Kommentera inlägget här: