emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

BÖRJAN PÅ NÅGOT NYTT!

Kategori: Allmänt

Ledsen för kass uppdatering här! Men har fixat och donat i ett bra tag nu haha .... aldrig blir man nöjd ;) Av många anledningar så tackar jag för mig och lämnar blogg.se.  
 
Men så lätt blir ni självklart inte av med mig, jag bytar bara bloggportal där möjligheterna blir större för mig. Det känns hur bra som helst, jag flyttar inte med arkivet. Utan känner för att börja om från "början".  Vilket många tycker är konstigt och dumt. Men jag hoppas innerligt att statistiken ser minst lika (om inte ännu bättre) bra ut i fortsättningen.  
 
Det är tack vare er som gör det möjligt. 
Klicka på bilden eller (HÄR) för att komma till devote, där jag numera kommer att blogga
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: