emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

MISS U MY FRIEND!

Kategori: Allmänt

Puuh hej allihopa! Nu är jag äntligen tillbaka. Vårat WiFi tog slut förra veckan och melita som nätet heter har haft en massa tekniska problem vilket inte ha gjort mig gladare precis.... aja jag har ÄNTLIGEN internet igen. Dessvärre så har jag åkt på världens influensa med hög feber, ont i kroppen, hostig, snuvign, hals ont ja you name it! 
 
Men det går la över snart hoppas jag. Här får ni en bild som togs under min absoluta första vistelse på Malta. Jag och min fina snäcka <3 
 

Kommentarer

  • Susanna Maria J säger:

    Hihi härlig bild!

    Svar: tack snälla :D
    Emma Parmlöv

    2014-09-22 | 13:52:20
    Bloggadress: http://oslofru.com/
  • Anonym säger:

    Haha tider! <3

    Svar: Att det va :) <3
    Emma Parmlöv

    2014-09-23 | 21:25:01
    Bloggadress: http://Viktoriasjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här: