emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

HALS KEDJA!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen fått dille på det här halsbandet. Det är mitt favorit smycke (förutom mina ringar förstås) och jag kan inte gå utan det. Ni ser det i nästan ALLA mina outfits. Haha! Men kan inte hjälpa att jag tycker att den feta kedjan räddar många inspirationslösa dagar :) 
 
Två flugor i en smäll?! På första bilden ser ni en sneakpeek på ett av mina köp igår! 
 

Kommentarer

  • FELICIAMASALLA.SE säger:

    Skitsnygg :D

    Svar: Tack :D
    Emma Parmlöv

    2013-12-16 | 19:01:18
    Bloggadress: http://feliciamasalla.se

Kommentera inlägget här: