emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

KOSTYM!

Kategori: Allmänt

Hur snyggt är det inte med kostym, en snygg kavaj med ränder och ett par tillhörande byxor! Och som pricken över i:et så hade jag haft ett par läckra klackar till och en matchande clutch. Håret hade jag haft i en stram knut och målat läpparna mörk-röda! En perfekt look till Julafton må jag säga :)
(Ett tips till er som inte vet vad ni ska ha på er ännu)
 

Kommentarer

  • MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen! säger:

    Riktigt snygg!

    Svar: Om det är :D Riktigt sugen på att satsa på det till jul faktiskt :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-10 | 13:41:40
    Bloggadress: http://maddisenj.se
  • anna säger:

    så himla snyggt med väldressat! :)

    Svar: Ja det är verkligen det :D
    Emma Parmlöv

    2013-12-10 | 14:48:07
    Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: