emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

LET IT SNOW!

Kategori: Allmänt

Jag är absolut inte någon snö människa! Jag gillar sommar och sol. Men jag måste erkänna att en jul med plusgrader och regn är ingen riktig jul. Men vädret har en vecka på sig, innan det är dopp före doppare dan ;) 
 

Kommentarer

  • Carolina - Stall Assla säger:

    Vi har heller inte någon snö, den smälte bort fort. Får väl hålla tummarna :)

    Svar: Vi får göra det! Snö mellan jul och nyår tycker jag är mysigt! Sen kan våren komma tidigt tycker jag haha ;) :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-18 | 09:15:42
    Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här: