emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

NEW YORK - I WANNA WAKE UP IN A CITY THAT NEVER SLEEPS!

Kategori: Allmänt

En stor, stor, stor dröm är verkligen att åka och uppleva NY. Dom rese-pengarna sparar jag ännu till...Men en dag så ska jag stå på New York gator med mitt pick och pack och stanna där för ett tag. Hahah. Har ni varit i NY? 
 
Ni anar inte hur jag har flängt runt för att få internet. Min slutdestination blev hos föräldrarna. Så fick sova här inatt för att få alla jobb fixadde :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: