emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

OUTFIT - CÈLINE!

Kategori: Allmänt

Såhär mysig traskar jag runt idag. Gjorde ett tappert försök att för en gång skull ta lite bilder utomhus, tro ni inte att himlen öppnade sig och regnet öste ner... och nu lyser solen. Haha otur! 
Outfit: College tröja - Urban outfitters / Skinnbyxa - Bikbok / Guldsmycken - H&M / Boots - London Office
 

Kommentarer

  • paulina säger:

    älskar tröjan!

    Svar: Tack, ja den är hur mysig som helst, helt luddig på insidan :D
    Emma Parmlöv

    2013-11-05 | 20:47:15
    Bloggadress: http://paulinabladh.blogg.se
  • Felicia säger:

    Jättesnygg outfit, så coola byxor! :D Och det syns i alla fall inte på bilderna att det regnar, hihi ^^

    Svar: Tack snälla :) Skönt det :D
    Emma Parmlöv

    2013-11-05 | 23:01:12
    Bloggadress: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: