emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

TIPS - FIXA NÄT TRÖJAN!

Kategori: Allmänt

Jag vet verkligen hur usel jag har varit med bloggningen under helgerna på sistonde. Men ibland är det så skönt att bara ta det lugnt och inte tänka på något speciellt, inga måsten. 
 
Tänkte iallafall ge er ett litet söndags tips. Jag har länge letat efter den perfekte nät tröjan. Som man kan ha under stickat eller en tröja som på bilden. Jag har fortfarande inte hittat den rätta. Så undertiden jag letar så fick jag göra en egen. Det jag gjorde va att klippa av benen på ett par nät leggins. Sen är det bara trä på dom på armarna. Det fungerar bra sålänge. 
 
Då jag ville ha kvar själva "byx" delen som nu ser ut som en nät trosa haha. För om man inte hade brytt sig om den delen så kan man bara klippa ett hål för huvudet mellan benen :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: