emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

OUTFIT

Kategori: Allmänt

Dagens outfit såg inte riktigt ut såhär, slängde på en gose tröja istället då jag ska traska iväg till jobbet. :) 
Outfit: Top - Bikbok / Jacka - H&M / Byxa - Primark / Nätbyxa - Monki / Nike  
 

Kommentarer

  • Becca säger:

    Men hallå snygging!! <3

    Svar: Big Love tooo you! :*
    Emma Parmlöv

    2013-10-17 | 14:35:22
  • Simone säger:

    Hej! Jag heter Simone och jobbar på webbtidningen DIVINE MAGAZINE där jag bland annat ansvarar för en modeartikelserie som heter "1 vecka - 7 outfits". Den går ut på att lyfta fram mindre och större bloggares outfits i en idé om att läsaren ska kunna bära alla outfits på en vecka.

    Jag undrar därför om jag får din tillåtelse att använda en bild på outfiten i detta inlägg för att kunna lyfta fram din outfit och blogg i månadens nummer av DIVINE MAGAZINE? Om du har några frågor eller funderingar så kan du gärna höra av dig till mig på [email protected].

    Hoppas på att få höra ditt svar snart och att du tycker det skulle vara kul att få ha din outfit i vår tidning!

    Om du vill vara med ber jag dig svara till min mailadress [email protected] med bilderna från detta inlägg bifogade i mailet.

    Ha det bra,
    Simone Rylin,
    [email protected]
    DIVINEMAGAZINE.SE

    Svar: Jag har skickat ett mejl till dig :)
    Emma Parmlöv

    2013-11-05 | 17:04:15
    Bloggadress: http://www.divinemagazine.se

Kommentera inlägget här: