emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

BÄRIGA FÄRGER!

Kategori: Allmänt

Finns det något snyggare än bäriga naglar och läppar! Jag tycker att det är så otoligt snyggt iallafall. På bild ser ni förra årets favorit nagellack från essie, wicked som får hänga med även iår. Läpparna pryder jag med ett läppstift från H&Ms egna märke, Lips to thrill. Jag blir extra sugen på att bära dessa färger när vädret är som idag grått, kallt och blött.
 

Kommentarer

  • elin wahlberg säger:

    det är så snyggt! speciellt nu till hösten :)

    Svar: Visst är det, riktigt snyggt! :D
    Emma Parmlöv

    2013-09-02 | 12:43:30
    Bloggadress: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: