emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

EOS!

Kategori: Allmänt

Måste bara visa er mitt ur söta läppbalsam. Det luktar hur gott som helst. Det kommer från eos och man blir verkligen sametslen på läpparna. Själv så har jag alltid kört med något billigt från maxi eller liknande så detta var rena "rånet" haha. Men jag var i läppbalsam nöd och i perfekt tajming så hittade jag en rabatt kupong på kicks som behövde användas, då tänkte jag varför inte lyxa till det lite. 
 
Nahe då var det dags att fräscha till sig lite, snart blir jag hämtad av mina tjejor för en dag full av shopping! Jag har dessutom äntligen hittat den perfekta svarta blusen, var inom Monki igår och skulle använda mitt presentkort som jag hade fått, å vipps så hängde den där. Bilder kommer upp under dagen :) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: