emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

FREDAG!

Kategori: Allmänt

Herrugud vilken morgon. Jag gick upp i lungnan ro och skulle göra lite frukost... Öppnar skåpsluckan för att ta ner en talrik och ja, POFF säger ser så ligger tre talrikar i miljoner bitar i hela köket. Bra start haha, men inte hänga läpp för det. Nu tar vi nya tag ;) 
 

Kommentarer

  • nathalie säger:

    åh så fina bilder! härlig stil :) kram

    Svar: Tack så mycket! Glad jag blir :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-20 | 11:13:31
    Bloggadress: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här: