emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

MONKI!

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa! Jag vill börja med att säga tack till alla fina kommentaren som börjar trilla in, jätte kul verkligen. Ni anar inte hur glad jag blir, har ni några frågor eller något ni undra över tveka inta att ställa dom :) 
 
Förövrigt så är det en nya månad, 2 september idag. Känns konstigt faktiskt, nu längtar jag faktiskt efter att få gosa ner mig i mina mjuka och varma stickade tröjor. I fredags var jag en runda på stan, fick med mig två godbitar hem. Bild får ni senare.
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej! Du skrev att du färgade håret förut, hur blev det? Vad valde du för färg?

    Svar: Hej, jag tänkte svara ordentligt på den frågan i ett inlägg imorgon om det är okej :) Så bjuder jag på lite olika tips osv. samtidigt :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-02 | 09:45:56

Kommentera inlägget här: