emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

OUTFIT - MAXIKLÄNNING!

Kategori: Allmänt

Långklänningen eller maxiklänning som det även heter åker alltid på när jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig. Perfekt när vädret är som idag, strålande sol men ändå något sval vind. Nu är det september så shorts har jag faktiskt lagt på hyllan. 
Outfit: Klänning - H&M / Kavaj - Primark / Väska - Zara / Ringar - H&M / Flatforms - H&M / Brillor - Primark
 

Kommentarer

  • WIDNERS säger:

    Himla snyggt!

    Svar: Tack så mycket :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-06 | 15:07:52
    Bloggadress: http://glossfashion.com/widners/
  • Alice säger:

    sv: tack så mycket!
    riktigt fin outfit!

    Svar: Tackar! :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-06 | 15:28:04
    Bloggadress: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här: