emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

RUNDA BRILLOR!

Kategori: Allmänt

Solen skiner idag, härligt! Tisdag och jag ska snart bege mig ner till stan för att fixa lite ärenden innan det är dags för mig att jobba några timmar. Hoppas ni får en underbar dag sötnosar! 
 
I somras gick jag verkligen loss på runda brillor, tycker det är döö snyggt! Det är definitivt något som jag ska fortsätta med när höst och vinter solen kikar fram. Som idag tillexempel ;) Har ni några favorit modeller när det kommer till solglasögon? :) 
 

Kommentarer

  • aschmanda säger:

    snygga!!


    Joina veckans blogg om du ha lust :) vinnaren få en plats i min blogg meny i en vecka!!

    http://aschmandas.se/blogs/27100678/veckans-blogg-v39-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

    Svar: Taack, det ska jag göra :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-24 | 22:19:31
    Bloggadress: http://aschmandas.se/
  • Tove säger:

    Supersnygg bild!! :)

    Svar: Tack fina du! :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-24 | 23:47:52

Kommentera inlägget här: