emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

HELP ME!

Kategori: Allmänt

Vi har fått in skor på jobbet och nu behöver jag er hjälp! Jag kan verkligen inte bestämma mig, Det är dom två sista modellerna som jag fastnade för. Jag älskar verkligen skor med traktorklack som på andra bilden, men sen såg jag dom andra (på sista bilden) och det blev genast sååå svårt! 
 
Egentligen behöver jag inte några skor, jag gillar dock att bli några cm längre därför lutar det år skorna med traktorklack. Hmm ska jag sattsa på båda, ett par eller inga alls? Vad tycker ni? :) 

Kommentarer

  • Annika säger:

    Snygga!

    Svar: Visst är dom! Tack :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-19 | 14:52:06
    Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
  • Tove säger:

    Båda såklart! Då kan du ju inte ångra dig ;)
    Vad kostar dom längst ner? :)

    Svar: Hahah, det hade ju varit de bästa! Dom kostar 499:- på mitt jobb iallafall :)
    Emma Parmlöv

    2013-09-19 | 22:26:53

Kommentera inlägget här: