emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

NYÅRSLÖFTE!

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder, nyårslöfte! Har ni några sådanna? Jag har slutat med en masa löften. Det håller ändå aldrig! Inte för mig iallafall haha. Men däremot ordspråket -don't count the days make the days count- får bli mitt "nyårslöfte" lixom det senaste åren. Men tycker att det är så himla bra så det får hänga med 2014 också :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    att sätta upp mål är bättre än löften :)

    Svar: Så sant :)
    Emma Parmlöv

    2014-01-02 | 20:59:54
    Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här: