emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

LUCIA!

Kategori: Allmänt

Fredagen den 13 och Lucia på det haha brukar ni råka ut för något eller ha otur? Själv så har jag klarat mig ganska bra :)
 
Nu blir det lussebullar till frulle mmm! 
 
 
 

Kommentarer

  • maria at inredningsvis säger:

    ÅHHHH vad vackert:) din blogg är så söt och mys.

    Om du vill se en Underbar webshop överfull med classy inredning...kolla då in min blogg idag:)

    Ha en härlig adventshelg

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    Svar: Tack :) det ska jag göra :)
    Emma Parmlöv

  • Kajsa säger:

    mysigt ! :)

    Svar: ja det va det verkligen :)
    Emma Parmlöv

    2013-12-14 | 19:28:29
    Bloggadress: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: