emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

MORNING GLORY!

Kategori: Allmänt

Godmorgon, vaknade upp krasslig. Hostig, ont i halsen och allmänt förskyld och hängig. Men inte hänga läpp för det inte, jag har roliga saker att se fram emot. Det kommer bli mycket shopping i helgen kan jag lova. haha! Aja mer om det imorgon. 
 
Just nu sitter jag i sägen och dricker en kopp te och läser lite tidningar. Dags att gå upp, eller nae jag ligger nog kvar en stund till...hörs senare! :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: