emmaparmlov.blogg.se

I min blogg kommer ni kunna läsa allt inom mode och skönhet. Jag uppdaterar dagligen med olika tips och trix. Ni får även följa min väg till min stora dröm och förhoppningsvis mitt framtida yrke som stylist och designer. Jag har börjat lite smått men har en lång bit kvar innan mitt mål är nått! Enjoy!

INSPIRATION FRÅN MADLADY!

Kategori: Allmänt

Måste ju medge att det är allt för svårt att kika runt på shopping sidor.....utan att klicka hem något haha. Har ni samma problem? ;)
(klicka på bilden för att komma till deras hemsida)
 

Kommentarer

  • Linnéa Thell Jansson säger:

    Åhh skulle jättegärna vilja ha ett par sådanna där buffaloskor!

    Svar: då är vi två :D
    Emma Parmlöv

    2014-06-04 | 17:58:55
    Bloggadress: http://linneajthell.blogg.se/
  • fridawiman säger:

    åh gillar klänningen/kjolen och tröjan till vänster!x

    Svar: Ja, enkla men snygga plagg! Hade gärna velat att allt flyttade in i min gardrerob ;) :D
    Emma Parmlöv

    2014-06-06 | 22:46:53
    Bloggadress: http://fridawiman.se

Kommentera inlägget här: